لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
اشتبـاه کردیم و بایـد درس بگیریم

اشتبـاه کردیم و بایـد درس بگیریم

آنتونیو کونته پس از بازی با گالاتاسرای در حالی که از عملکرد شاگردان خود در حفظ نتیجه راضی نیست به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مرد ایتالیایی در حالی که بسیار ناراحت بود سخنان خود را آغاز کرد:

" من واقعا ناراحت هستم و عذر خواهی می کنم بخاطر هچنین عملکردی. ما 3 گل بد را در بازی قبلی و این بازی خوردیم که هرگز قابل قبول نبود. من واقعا متاسفم "

" ما باید واقعا بیشتر از این مراقب باشیم. من متوجه وضعیت بازیکنان نمی شوم ! آن ها نتوانستند گلی که به سختی زده بودند را حفظ کنند و نتیجه را به نفع خود تمام کنند "

" ما در طول هفته بارها در مورد اشتباهات چه در دفاع و حمله توضیح داده بودیم . همیشه اشتباهات مهاجمین مهم شمرده نخواهد شد. ما تمرکز بیشتری را در دقایق آخر بازی نیاز داشتیم "

" من انتظار داشتم که بازیکنانم در بالاترین سطح خود و بهترین شرایط باشند. اگر شما 3-3-4 را پیشنهاد می کنید ما نیاز به استفاده از جناحین داریم . خوب ما امروز خیلی موفق نبودیم و آمار خوبی از سانتر از کناره ها بدست نیامده است."

" هم لختشتاینر هم ووچینیچ دجار مشکل عضلانی شده اند و فردا وضعیت آن ها بررسی می شود. امیدوارم که چیز جدی نباشد اما با این حال نیاز است استراحت کنند تا بهبود یابند "

" ما گل اول را خوردیم در حالی که بازی را در دست داشتیم و به گالاتاسرای فشار می آوردیم. پس از آن بود که گالا عقب نشینی کرد و ما حتی کمی بیش از حد به استفاده از توپ ها بلند روی آوردیم "

" پس از آن بازی را در دست گرفتیم. ما گل پیروزی را زدیم و یک دقیقه بعد در دقیقه 88 گل مساوی را خوردیم. این تقریبا چیز عجیب و غیر منتظره ای برای ما بود و ما متاسفانه 3 امتیاز مهم را که سزاوار آن بودیم از دست دادیم "

" برای پشیمانی فرصت زیادی نداشتیم و بازیکنانم برای جبران آمدند. اما دقایق آخر بازی همه بازیکنان می خواهند دروازه تیم خود را مراقبت کنند و گویا دروازه ها کوچـکتر می شوند ! "

" من فکر می کنم که گالاتاسرای بسیار خوب و زیبا 1-1-4-4 را بازی کرد و انتظار چنین بازی هم از آن ها داشتیم "

" آن ها از 2 اشتباه ما استفاده کردند و ما گل خوردیم. شاید اگر در بازی جستجو کنید ما اشتباه بیشتری نداشته باشیم. اما اکنون زمان نا امیدی نیست "

" درست است که در 2 بازی مهم 4 امتیاز حساس را از دست دادیم و مانند این بود که یک چاقو بین دندان ها ما فرو رفـت و این بسیار دشوار و دردناک است "

" اما ما اکنون راهی جز تلاش دوباره برای نتیجه گیری در سایر بازی ها نداریم. ما باید از این بازی ها و اتفاقات درس بگیریم .لیگ قهرمانان میدان بزرگی برای همه تیم ها است و جایی است که ثانیه ها تعیین کننده هستند "

" اما من همیشه می گویم که در فوتبال باید آرام بود. اگر ما موفق به عبور از مرحله گروهی شیم یعنی بهتر از سایر تیم ها بوده ایم و اگر موفق نباشیم یعنی سایر تیم ها مانند گالاتاسرای از ما بهتر بودند و در آن حالت ما باید دیگر تیم ها را ستایـش کنیم "

" اکنون نگاه ما باید به بازی های لیگ و جدال حساس با میلان باشد. بعد از هر بازی باید اتفاقات تلخ را فراموش کرد و فقط باید درس بگیریم تا شاهد اشتباهات این چنینی مقابل تیم دیگری نباشیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: